Ved sida av dei sentrale hovudrollene og hjelparane, var der også andre viktige brikker i musikalen. Koret var sentralt gjennom heile framsyninga, og var berande element i fleire av songane. I tillegg til dette, var dansarar, aktivistar og andre solistar viktige for å gje publikum ei heilskapleg oppleving.
Foto: Mona Våge, Andreas Myhre Holen og Åge Andre Breivik
FRAMSIDEBILETE: Kor, dansarar og andre solistar var med på å gje publikum ei heilskapleg oppleving. Foto: Åge Andre Breivik.
Musikalkoret opna Askeladden.dotcom med ein á capella versjon av Vuelie frå filmen Frost. Foto: Åge André Breivik Mikrofonane låg klare på kortrappene når koret ikkje var på plass. Foto: Åge André Breivik Dirigent Siv Kristin Aurdal held koret på plass under Askeladden.dotcom. Foto: Åge André Breivik Koret var med i handlinga også under musikalen Askeladden.dotcom. Foto: Åge André Breivik Blondie stakk av med sigeren som årets The Game-dronning. Foto: Andreas Myhre Holen Kurt (Simon N. Røyset), fjorårets vinnar av The Game, har eigne dansarar. Foto: Andreas Myhre Holen. Blondie og dansarane frå The Game. Foto: Mona Våge Musikklinjekoret har med elevar frå alle tre klassene på musikklinja. Foto: Åge André Breivik Elevar frå 1MU dansar til songen Uptown Girl. Foto: Mona Våge Dansarane er med å formidle stemninga. Foto: Mona Våge Med skumle Steve Bills framfor seg må koret vere alvorlege. Foto: Åge André Breivik Koret er koreografert, og må følgje med på både dans og musikk. Foto: Åge André Breivik Aktivistane seier klart ifrå om kva dei meiner om Steve Bills si styring. Foto: Andreas Myhre Holen Med flyttbare kulisser er koret også med i scenografien. Foto: Åge André Breivik Nokre dansarar var narkomane i Steve Bills sitt gatemiljø. Foto: Mona Våge Folket samlast til opprør. Foto: Mona Våge Dansekompani frå 1MU. Foto: Mona Våge Dansarane lev seg godt inn i handlniga under opprøret i songen Uprising. Foto: Mona Våge Koret var med som demonstrantar i Musikalen 2020. Foto: Åge André Breivik